WFOŚiGW w Poznaniu: Usuwanie AZBESTU – ponownie

22.12.2017

Na wniosek Zarządu WFOŚiGW w Poznaniu,15 grudnia Rada Nadzorcza WFOŚiGW w Poznaniu podjęła uchwałę w sprawie zmiany w Zasadach udzielania i umarzania pożyczek oraz trybie i zasadach udzielania i rozliczania dotacji ze środków WFOŚiGW w Poznaniu na rok 2018.

Dotychczasowa treść §16 ust. 2 pkt 10:„przedsięwzięcia związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu i wyrobów zawierających azbest realizowane przez Powiaty oraz związki jednostek samorządu terytorialnego w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest”, otrzymuje brzmienie: „przedsięwzięcia związane z usuwaniem i unieszkodliwianiem azbestu i wyrobów zawierających azbest realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego oraz związki jednostek samorządu terytorialnego w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest”. W związku z powyższym Zarząd Funduszu unieważnia dotychczasowy nabór wniosków na przedsięwzięcia związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest ogłoszony 4 grudnia 2017 roku. Jednocześnie Zarząd Funduszu uprzejmie informuje, że ogłasza nowy Nabór uwzględniający  powyższą zmianę. Nabór będzie trwał od 18 grudnia 2017 r. do 10 stycznia 2018 r.

Za powstałą niedogodność Zarząd Funduszu uprzejmie przeprasza wszystkich Wnioskodawców.

Szczegółowe informacje na temat nowego naboru znajdują się na stronie: www.wfosgw.poznan.pl

 

aktualności News icon

15.07.2022
„Czyste Powietrze Plus”
Rusza program „Czyste Powietrze Plus”: będą wyższe dotacje na wymianę „kopciuchów” i ocieplanie domów jednorodzinnych. Zyskają najmniej zarabiający. Dobra wiadomość dla osób zamierzających...
 
czytaj wszystkie

Contact icon kontakt

Administratorem strony
www.17funduszy.pl jest:
WFOŚiGW w Warszawie
ul. Ogrodowa 5/7
00-893 Warszawa
tel. (22) 504 41 00
fax (22) 504 41 39
e-mail: poczta@wfosigw.pl