WFOŚiGW w Katowicach: Fundusz dołoży 2,5 miliona złotych do usuwania azbestu

13.05.2017

Na terenie ponad 2000  obiektów i posesji należących do osób fizycznych zostanie zlikwidowanych 4.300 ton azbestu, a wszystko w ramach programu priorytetowego realizowanego przez Fundusz. W tym roku wpłynęło 55 wniosków od gmin województwa śląskiego na kwotę blisko 2,8 mln zł (przy koszcie całkowitym zadań w wysokości 3,2 mln zł).

„SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW część 1 Usuwanie wyrobów zawierających azbest” zasilany jest środkami z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i w tym roku jest to kwota zaledwie 272.445,00 zł. By w pełni zrealizować program konieczne jest więc przeznaczenie prawie 2,5 miliona złotych ze środków własnych Funduszu w Katowicach.

aktualności News icon

15.07.2022
„Czyste Powietrze Plus”
Rusza program „Czyste Powietrze Plus”: będą wyższe dotacje na wymianę „kopciuchów” i ocieplanie domów jednorodzinnych. Zyskają najmniej zarabiający. Dobra wiadomość dla osób zamierzających...
 
czytaj wszystkie

Contact icon kontakt

Administratorem strony
www.17funduszy.pl jest:
WFOŚiGW w Warszawie
ul. Ogrodowa 5/7
00-893 Warszawa
tel. (22) 504 41 00
fax (22) 504 41 39
e-mail: poczta@wfosigw.pl